Наша подорож засніженою Варшавою, незабутнім Парижем, футбольним Міланом та веселим Краковом :) (частина 1 - Польща)

Усе почалось в холодний січневий вечір, коли я серфувала в Інтернеті у пошуках “чогось нового”. Та доля, вона завжди підкидає саме те, що треба) Випадкова зайшла на цей сайт Ореста Зуба  і переглянула кілька постів про подорожі… І тут понеслось! Мною оволоділа невтамовна жага мандрувати, я просто не могла думати ні про що, окрім того, куди б поїхати. Після прослуховування семінару Eurotrip і кількох годин пошуків маршрутів, уже через кілька днів я купляла квитки на літаки на сайті лоукосту Ryanair. Отже, завдяки інформації з семінару вдалось купити квитки за такими цінами(за двох осіб):
Варшава-Париж = 220 грн
Париж-Мілан = 430 грн
Мілан-Краків = 570 грн!
Отже у підсумку, авіапереліт з Польщі в Францію,з Франції в Італію і назад в Польщу вартував 1220грн за двох осіб! Швиденько замовивши білети, я шукала інформацію про те, що ж зробити і відвідати у цих чудових містах.

Час пройшов швидко, і уже 10 березня ми пакували наші рюкзаки, готові відкривати для себе світ (ми —  це я і мій коханий хлопць Сергій). У понеділок, 11 березня, пообіді ми уже сиділи у маршрутці до Шегині з чудовим настроєм). Переходили кордон у польщу на пішому переході Шегині-Медика. В мене був трішки мандраж, але побачивши штамп на моїй шенген візі, на душі була ейфорія – та це був лише початок) Перейшовши кордон, ми почали дивуватись з людей, які як бджоли до меду прилипали до кожної машини яка зупинялась, з надією продати трішки спиртного або всунути пачку сигарет. Потім ми сіли в маршрутку, заплатили по 2 злотих і поїхали до Перемишля.

Пам'ятник бравому солдату Швайку в Перемишлі
Пам’ятник бравому солдату Швайку в Перемишлі

Напередодні поїздки ми зробили ISIC(міжнародні студентські) і вирішили зразу на вокзалі купити квитки до Варшави. Я вивчала польську в школі, так що проблем з спілкуванням у Польщі не було. Перед нами також до Варшави купляла квитки якась дівчина. Вона просто сказала куди їде, і попросила студентський квиток. Я послідувала її прикладу, дивуючись що в касі навіть не перевіряли студентські квитки. За 2 кивтки до Варшави заплатили 56злотих. Оскільки перед поїздом в нас було в запасі годинки 4, ми вирішили прогулятись вечірнім Перемишлем. Місто мені дуже сподобалось) Схоже на Львів, але дуже тихе та спокійне (ну, принаймні тоді воно таким було). Накупивши в супермаркеті Tesco різних смаколиків, на касі ми зрозуміли як добре  і дешево закуплятись у Польщі. Після вечірньої прогулянки, ми пішли на вокзал, де сіли в поїзд до Варшави. Всередині вагону дуже сподобалось: було чистенько, кондиціонер працював. Хоча їхати ми мали цілу ніч, а крісла були лише сидячі – дискомфорту ми не відчували. Та перші невеличкі проблеми почались при перевірці квитків (перевірка,до речі, проводилась кожні 2-3години, що не давало нормально виспатись).

Вечірній Перемишель

Коли в купе зайшов провідник він люб’язно попросив наші квитки і студентські. Ну я спокійно подала йому квитки і ISIC, але нам пояснили сказали, “Же мами бич польськіми студентами, жеби мач льготу, бо така єсть легатимац’я в польсьце” – ці міжнародні студентські не дають право на пільговий проїзд в поїздах міжрегіонального сполучення. Тому, провідник вибачився міліон раз (а не нахамив, що було приємно) і пішов до машиніста виписувати нам нові повні квитки. Ми були змушені заплатити в поїзді 116 злотих, що трішки розчарувало. Але, як і пообіцяв провідник в поїзді, при поверненні тих квитків в касу, які ми взяли по пільгам, нам повернуть їх вартість. Так і сталось – ми успішно здати квитки і отримали назад 50 злотих, коли ми прибули в пів 6 ранку до станції Варшава Всходня.   варшаваВийшовши на вулицю, нас не могла «не тішити» гарна березнева погода: навколо було все в снігу, холодний вітер пронизував тіло, хоча ми були одягнуті досить тепло. Та не зважаючи на погоду, з гарячими серцями ми пішки відправились покоряти, всього лише якихось 6км до станції Варшава Центральна, щоб купити на вечір квитки до аеропорту. По дорозі ми прогулялись попри варшавський стадіон, міст через Віслу, музичну академію імені Шопена, налюбувались вуличними графіті, та вирішити попити смачної кави в Starbucks.

Біля музичної академії вм. Шопена

Заскочивши в кілька магазинів (до речі, такі ж самі речі як у нас, в Польщі дешевші на 20-100грн), щоб зігрітись, ми нарешті дійшли до вокзалу. Там пані продала нам пільгові квитки як особам до 26 років. І ми відправились в мол, який розташований поряд з вокзалом. Посмакувавши трошки здорового фаст фуду Subway (хоч як парадоксально це не звучить, але цей фаст фуд справді одобрений лікарями і до того ж смачний), ми закутались потепліше та пішли оглядати визначні місця Варшави). Варшава — гарне місто; хоч вона і є столицею, та не така перегружена як наш Київ, чи німецький Берлін.

Обов’язково треба подивитись на центральну частину міста і пам’ятки культури, вказані в путівниках. Найбільше здивували кольорові пегаси, розташовані біля  напроти  якогось палацу. Дуже красивою є стара центральна частина міста. У Польщі варто спробувати їх традиційний суп — журек. Це бульйон, в якому плавають великі куски ковбаси і яйця. Смакота 🙂  Ось такою дорогою ми оглядали визначні місця Варшави

Ось так запам’яталась мені Варшава 🙂 Та це був лише початок! Продовження чекайте тут  http://travelby.com.ua/2013/06/23/podorozh-2/

Наша подорож засніженою Варшавою, незабутнім Парижем, футбольним Міланом та веселим Краковом 🙂 (частина 1 — Польща)