Частина перша розповіді про моє знайомство з Бельгією ось тут.

Гент

Наступного дня ми попрощались з Брюсселем та відправились оглядати Гент.
Знову скористались Go Pass 10 – і вже через годину опинились на красивому вокзалі Гента. Перше, що вражає коли виходиш з вокзалу — це сотні велосипедів, яки стоять на площі перед вокзалом. Також привертає увагу чорний рояль, що стоїть поруч з входом. Кожен може підійти і пограти :)
В Генті ми вирішили оглянути історичний центр міста, який дуже класним. Та по дорозі ми наткнулись на торговий квартал, і я не втрималась від того щоб не купити соі гарненьку пару взуття – всього лише за 4Євро! Історичний центр вражає та заворожує своїми будівлями; по каналах плавають човни з туристами, навколо одна будівля красивіша за іншу – ну варто того щоб побачити! IMG_4850
Також в Генті ми зайшли в кафе, щоб спробувати бельгійську картоплю фрі. Ну… картопля фрі як картопля фрі – завжди дуже смачна. Велика порція з соусом коштує 4Євро) Спробувати її треба обов’язково!) Тут ми ще побачили великий замок, який розташований неподалік від центру. І після кількагодинної пішої прогулянки Гентом ми направились в місто, яке виявилось найнеймовірншим з тих, в яких я була!

Брюгге

Казкові будиночки

Ми поїхали в Брюгге.
Уже за перші 5 хвилин перебування там, у мене склалось враження, що я потрапила кудись у казку: красиві цегляні будиночки, тісно побудовані один біля одного, вузенькі, тихі і спокійні вулички… По них можна гуляти вічно, насолоджуючись красою та спокоєм.
В центрі життя жвавіше: багато туристів, які ходять з крамнички в крамничку, сидять в ресторанах або просто любуються архітектурою. Та тільки відійшовши на кілька метрів від центру, звернувши в будь-який провулок, відчуваєш той чарівний спокій і насолоду. Ми поселились в хоселі St. Christоpher —  дуже приємне і атмосферне місце! Раджу ;)

Вечірній Брюгге

Повечерявши, ми відправились гуляти вечірнім Брюгге – враження від цього міста ввечері просто не передати словами! В той момент, коли починають світити ліхтарі, які відбиваються від води і кидають своє таємниче світло на загадкові будинки, хочеться зупинити час, забути про все-все… І просто стояти і насолоджуватись життям. Провівши весело вечір в хостелі, ми “спали як вбиті”. Зранку ми вирушили оглядати всі визначні місця: подивились на красиві старі вітряки на березі ріки, насолоджувались прогулянкою про спокійних, ідеальних вуличках, годували лебедів, оглядали сакральні місця. До речі, в Брюгге знаходиться дуже важлива цінність всіх християн: кров Ісуса Христа. Всі бажаючі можуть піти та подивитись на неї до церквиБ вхід в яку безкоштовний.
Також тут розташована чудова антикваріатна крамничка, де ви можете накупити багато сувенірів додому, а головне — за копійки ;)

IMG_4985Брюгге – це те місто, з якого не хочеться їхати. І коли ми сиділі в поїзді до наступного міста, то достеменно знали, що повернемся сюди ще не раз!

Наступним і останнім містом в Бельгії, яке ми оглядали був Антверпен: це велике, портове і розвинене місто. Саме тут розташований один з найкрасивіших вокзалів в Європі – тож перше враження було дуже хороше. Щиро кажучи, після Генту і Брюгге, Антверпен мене особливо не вразив: якесь занадто людне і шумне місто. Тут звичайно також є красиві споруди, визначні місця… Але єдине, що не сподобалось – це те, що всюди все платно.

Антверпен

Хочеш зайти в той музей – плати, оглянути цю споруду з середини –плати. Я розумію, що люди заробляють, але вибачте, платний вхід в церкву – це вже занадто. До того ж, безкоштовно в туалет Ви тут не сходите. Усюди: на вокзалі, в магазинах, торгових центрах, та навіть в МакДональсі(а здавалось, безпрограшний варіант!) треба платити по 40 євроцентів.
В Антверпені приваблює набережна – на лавочках біля неї можна сидіти годинами!).

Ввечері ми поїхали в Шарлеруа, а звідти відправились в аеропорт. У літаку до Варшави, я подумки ще була на Грант Плясе Брюселля, в одній з церков Генту, на вуличках вечірнього незабутнього Брюгге та на причалі Антверпена. В Бельгії можна відпочити душею та набрати вагон незабутніх приємних вражень. Це країна, в яку я обов’язково поїду ще раз!
Приїхавши в Польщу на нас чекала ще одна невеличка пригода – у Перемишель ми добрались аж в 9тій вечора, і від вокзалу до кордону уже не їздили автобуси. Таксі дороге – за 15кілометрів їзди Вам прийдеться викласти порядка 40злотих.
IMG_5106Тож ми вирішили скористатись автоспотом – і на наше щастя, уже через 20хвилин, біля магазину Теско наш підібрав наш хороший і добрий співвітчизник – дякуємо йому)
Перейшовши кордон, ми усідомили що в  Україні не 22, а уже 23 година і маршрутки не їздять. Але і тут нам повезло: уже через пів години ми їхали до Львова в тепленькій машині – всього за 30грн за 2ох! Добрий пан підкинув нас аж під будинок ;)
Втомлені, проте щасливі ми лягли спати, все ще живучи спогадами про бельгійське пиво, вафлі, картоплю фрі та шоколад.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Мандрівка Бельгією: як за тиждень поєднати пиво, вафлі, картоплю фрі та шоколад (частина 2)
Оцініть дану статтю:

Христина Антоник

Дякую, що читаєте мій сайт! Сподіваюсь моя інформація стане вам у пригоді. Адже я - експерт у плануванні подорожей Європою: шукаю найвигідніші квитки автобуси, поїзди чи літаки; бронюю готелі, хостели; можу орендувати окрему квартиру чи будинок закордоном. Наразі я відвідала 25 країн, то ж досвід у мене огого! Найчудовіше те, що я можу допомогти вам поїхати закордон: я планую індивідуальні тури та надаю різні туристичні послуги. Тому якщо ви хочете подорожувати частіше, а витрачати при цьому менше - звертайтесь, я експерт в своїй справі!